En vanlig och lugn onsdagsdag




Hallå! Åh bion var så bra igår! The hunger games, den måste ni se! Längtar en massa till de andra filmerna kommer! Super bra vart den! Idag har jag det faktiskt riktigt tråkigt tillskillnad från igår, men man kanske måste ha det tråkigt ibland för att ha kul någon annan gång. En ELLE med Alice på omslaget kom ner i brevlådan så den kan jag läsa nu på min lediga tid, äta några av de goda chokladbollarna jag har bakat kan jag ju med göra. Ska göra mig någon lunch också men med mina matkunskaper så får det bli något enkelt. Hejsvejs, Xo ♥

Kommentarer
Postat av: cecilia

hihii åhhh vad gott!! :)

2012-04-12 @ 17:59:10
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Maja

Du jag måste bara fråga dig, hur har du fått kommentarslänken att liga ovan kategorin och det? Har försökt få till det så jättelänge men inte lyckats.. :(

2012-04-12 @ 20:35:12
URL: http://maaaajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback