Slutet av sommaren




Om man letar så finns ännu lite liv kvar från sommaren. Men det är nog faktiskt helt över nu.  Nu återstår kalla morgonar och fallande löv och många miljontals snöflingor fallandes ner detta år. Vi får ladda batterierna så vi är riktigt taggade för sommaren 2012. Då blir det sola och bada som aldrig förr.

Men jag ska inte bli ledsen för att hösten är här och snart även vintern. Jag älskar att shoppa höstkläder få gå runt i söta kappor, mössar och vantar och på vintern även få traska runt i snön och dricka varm choklad. Detta låter riktigt mysigt.
Jag är redo för hösten. Hösten, här är jag!

Kommentarer
Postat av: Majisss

fina bilder! =D

2011-09-30 @ 19:46:24
Postat av: Anna Holm

Fina bilder :)

2013-05-28 @ 22:45:28
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback