Röda löv och äntligen tillbaka



Hej på er! Jag är så ledsen att jag inte bloggade igår, fick lite ångest faktikst. Jag menar jag lovade ju att jag skulle blir mycket bättre med bloggningen men denna veckan har varit så hektiskt. Igår hade vi ett stort SO prov och idag ett riktigt svårt matte prov. Jag är helt slut. I helgen ska jag ta det lugnt och vila.

Blogga en massa, för det är här jag är riktigt glad! Bakom min blogg. I min egna värld. Där mitt liv är på rosa fluffiga moln och svävar ovanför regnbågen. Positiv och glad, det är jag! Tänka på annat så blir allt bra!

Fredag idag = EXTREMT SKÖNT! Även fast vi bara haft fyra skoldagar denna vecka så är jag ändå helt slut efter denna veckan. Ska snart hoppa i mina mjukisbrallor, sätta mig framför soffan med lite godis och kolla idol! Det låter som en utmärkt plan. Godnatt och ha en jätte bra dag! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en valfri vara från uffessakerochting också:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

2011-10-01 @ 00:14:17
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback