Pluggar för fullt #2




Hej på er mina vackra änglar! ♥

Sitter just nu med en engelska bok framför mig och pluggar in reflexiva pronomen. Tiden går väldigt sakta när man pluggar men det finns inget annat göra. Min tunga den svider med. Får jag klaga mer egentligen? Jag brände mig riktigt mycket på tungspetsen på hemkunskapen innan idag när vi lagade soppa. Jag är lite klumpig av mig ibland. Men vi får be och hoppas att det snart går över för detta är inte kul. Nu ska jag fortsätta. Fått skriva av mig nu även fast jag är ännu mer bloggsugen och skulle vilja skriva lite mer. Efter min nya design publicerats har jag blivit helt blogggalen och jag klagar absolut inte alls på detta. Det är så kul när man får skriva av sig i sin egna lilla värld, lyssna på en lugn musik och fantisera för sig själv. Jag menar här på linnhs.blogg.se så har ju jag mitt egna lilla liv. Ett litet sockersött liv på rosa fluffiga moln (nästan kan vi säga). Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia [Hobby fotograf]

Jo nu kan jag se den :)

Den är super fin :D

2011-09-21 @ 20:41:27
URL: http://tweep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback