Kiwigalenskaper




Modell: Vendela | Sminkning: Hanna | Foto: Jag

En långtråkig onsdags eftermiddag satt jag och tjejerna och inte hade något speciellt att göra. Men sen fick vi denna ideén från Hannas fototidning. Ganska häftig bild va? Jag gillar den i alla fall. Med vackra Vendela kan man ta vad för kort som helst bilderna blir ändå riktigt bra. Nu är det fredag och jag är troligtvis med mina tre bästavänner (höhö, tänkte först skriva "med mina fyra.." men jag är ju inte min egna bästavän) och har det jätte kul. Helgen är äntligen här! Great! Imorgon ska jag och mamma ut på utflykt, spännande! Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

riktigt snyggt!

2011-09-23 @ 16:00:24
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback