Blogg.se appen är här!


Hej på er! Nu ska ni veta att jag är så himmelskt glad! Blogg.se's app för iphone har kommit så nu kan jag blogga när jag vill! Sjukt super duper mega bra! Vi får hoppas att inläggen blir någolunda snygga genom mobilbloggningen. Detta är trots allt min första gång (jag skyller på det).

Sitter just nu och pluggar skiten av mig har flera tusen läxor framför mig. Ska göra mig en latte och slappna av och sedan fortsätta plugga. Ha det bra!

En Två bilder på mig och min älsklings hatt! I love it!


Kommentarer
Postat av: anonym

hur många är ni i eran klass och hur många läxor har ni denna veckan och vilka? :D

2011-09-27 @ 17:50:00
Postat av: Madeleine

du är så söt!

och du tar alltid fina bilder,

och de e bra! :)

2011-09-27 @ 19:28:29
URL: http://madeleineetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback