Tattos - what about them?


Jag vet att jag är för ung för att redan tänkta på tatueringar men det är så freaking coolt! Fast egentligen kan man bara måla något på kroppen och fylla i det varje gång det åkt bort och voliá där har du en tatuering! Då kan man ju ha flera olika och ta bort dem när man tröttnat! Men det vill jag inte, det är inte samma sak som en riktig.

Jag vill ha en mustasch på fingret, fåglar på handleden eller varför inte "FUCKYOU" på insidan av läppen som "Imfancy"?
Fast det kanske är lite för mycket. Jag menar hur kul är det att ha Fuck you på kroppen när man är 50 år? Inte alls kul.
Fast tror ni att Fannys är äkta? Det ser inte ut som det om man kolla noga. Hihi. Eller vad säger ni?

Men en tatuering ska jag skaffa mig när jag blir äldre. Kenzas tatuering är fina. Om jag ska ha en tatuering så ska det vara något fint och tänkvärt och inte t.ex en stor zebra på ryggen. Utan något litet, fint och sött.

Vad tycker ni om tatueringar? Vill ni själva ha någon tatuering när ni blir äldre eller har ni kanske någon? Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

jag vill ha en liten på foten typ.. :)

om man har en stor tror jag man tröttnar fort.

2011-10-20 @ 17:03:44
URL: http://nelliejc.blogg.se/
Postat av: Claus

Jag skulle vilja ha en ostbåge intatuerad under ögat, det skulle vara såå häftigt!

2011-10-20 @ 19:40:06
Postat av: wilma:)<3

Hej Linn! <3



Älskar Kenzas tatueringar och vill tatuera in L<3Ve (med ett hjärta som o asså) på typ handleden elr nåt, nu målar jag dit det med bläck på knogarna ibland! ;´) Typ på en knogen L andra <3 osv :p

2011-10-21 @ 18:07:08
URL: http://stylebywilma.blogg.se/
Postat av: sara

Jag vill också ha något litet och fint, några ord som betyder något typ :) Kenzas tattos är fina, speciellt "be strong girl" och hennes nyaste :)

Kram <3

2011-10-21 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback