Senapsgult än en gång



Tröja - Vero Moda | Byxor - Vero Moda | Skor - Citybird

Idag har jag på mig en ny tröja som jag köpte i helgen samma dag som jag köpte min rosa tröja. En transparant tröja i senapsgul nyans. Riktigt skön och fin är den. Till den hade jag byxorna från Vero Moda och mina klackskor som ni ser på bilden.

Om en stund kommer Laura paura hit. Vi får se vad vi hittar på. Chilla lite och ta det lugnt. Vi hade egentligen planer för dagen men det blir inte av. Fredag idag och det är Höstlov! Gött! Jag ska iväg till ringhals några dagar på lovet och greja och ha kul med Hannisen. Det blir nog spännande. Det blir ju roligare än att sitta hemma och slö framför datorn eller tvn.

Ha det mega bra! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hur får du olika färger på 'Kommentar' och kategorin?

2011-10-28 @ 18:45:55
Postat av: Sussie

Hej!

Hur har du fått tid och datum, kategorin och 'kommentar' i olika färger och storlekar?

Hoppas du förstår vad jag menar!

Kram!

2011-10-28 @ 18:50:53
Postat av: Sussie

Glömde fråga, ifall man länkar något i ett inlägg så när man tar musen över den texten man har gjort till en länk i en annan färg, men jag vet inte var man ändrar den....

2011-10-28 @ 18:54:35
Postat av: bea

snyggt !

2011-10-28 @ 21:15:57
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/
Postat av: bea

snyggt !

2011-10-28 @ 21:16:14
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/
Postat av: ellinorgustafsson

du har riktig snygg klädstil linn! :)

2011-11-06 @ 10:20:04
URL: http://eelliihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback