It's monday it's weheartit monday!



Tjo svejs alla friska människor! (hej på er som är sjuka också och krya på er).

Hur har eran dag varit? Bra hoppas jag. Min har varit mindre bra. Var hemma från skolan idag. Orkade inte, så stanna hemma ibland måste man skolka. Nej skoja bara. Jag är sjuk. Precis som igår fast på bättrings vägen hoppas jag. Vaknade upp med feber och en rackarns tät näsa. Får stanna hemma imorgon med tror jag. Det är ju alltid bra att stanna hemma en extra dag. Idag harjag inte gjort mycket ska jag säga er.

Har försökt mösa mig upp från soffan och blogga om något kul men kom inte på något. Bättre att inte blogga än att blogga om något tråkigt, men det är ju min åsikt. Kollat hela säsong 1 av Gossip Girl idag. Såg runt 10 avsnitt. Hej Beroende tjej!

Hoppas att ni får en awesome kväll änglar! Sköt om er. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen här: http://mallemusic.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-42.html :)

(Länka mig eller fråga mig frågor på Blogresponse för större chans att vinna)

2011-10-17 @ 20:56:29
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.

Finns även massa spännande tävlingar bla en veckans blogg tävling där du kan bli läkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:) så kolla gärna in min blogg:) kram

2011-10-17 @ 21:49:55
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: teahast!

hur gör man en sån ruta i menyn med bloggrespons jag har skapat en sånn men hur lägger man in en sånn ruta i sin meny !?

hade varit jätte tacksam fall du visade hur man gör ! kram

2011-10-18 @ 11:17:19
URL: http://teaelinhasterikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback