Hitta drömtapeten medans inspirationen suger.



Hej på er
! Måndag är underbara men inte denna. Iofs har dagen varit helt okej som den brukar men har känt mig rackarns klumpig idag. Spillde hela linnet med kladdkakesmet. Från och med nu ska jag alltid ha förkläde när jag bakar! En massa andra saker som inte brukar hända här hänt idag. Fast kommet inte på något speciellt. Denna dagen har nog varit bra då. Ja, ni hör ju. Jag är vimsig också.

Efter skolan så cyklade jag och Vendela till Colorama och kollade tapeter. Hittade min drömtapet så den ska jag ha i mitt rum. Men jag visar er den inte. Inte innan mitt rum är klart och min tapet är uppe på väggen. Ska bli kul att få visa er och ska bli kul att få inreda. Sen bakade vi kladdkaka idag, mums! Vi skulle plugga ocks men vi fastnade framför datorn tyvärr. Får plugga extremt mycket imorgon och nu ikväll om jag orkar... som jag inte gör.
Inspirationen suger också. Hemskt var negativ jag är.. Hatar det. Humöret har varit super idag men jag är trött efter en lång skoldag!

Har ni underbara människor tips på vad jag kan blogga om? Ge mig tips och ni är underbara (fast det är ni redan). Ni är extra underbara då. Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Tack så mycket Linn, gör så! :D

2011-10-24 @ 22:22:27
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback