En stycke Snapple och en stycke Frida



Hej på er allesammans! På bilderna här ser ni vad jag ska sysselsätta mig med ikväll. Läsa Frida och dricka Snapple. Första gången jag drack en Snapple dricka och gudar hejhej vad gott! Denna får man köpa någon gång igen. Ska också plugga ikväll men det förtjänade inte en bild.

Dagen har varit bra. Kollade teater och hade det lugnt. Jag får önska er läsare en bra kväll. Ska plugga vidare till provet nu så får vi höras av imorgon. Dricker min Snapple till. Om ni inte testat Snapple testa det någon gång. Smaken "Raspberry Peach" dricker jag. Den är himmelskt god! Ha det superbra, kram på er!

Kommentarer
Postat av: stina

pink lemon eller vad den heter är jättegod om man föredrar något mer surare, dricker den typ hela tiden om jag är på stan! ;)

2011-10-26 @ 19:31:22
Postat av: julia :D <3

premunerar du på frida? :O

för jag gör d men jag har inte fått det numret än ? :O

2011-10-26 @ 21:41:52
URL: http://jhvalgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback