En stege ner



En fågel viskade i mitt öra och sa att ni läsare tycker jag bloggar dåligt. Jag försöker så bra jag kan. Ni vet ju att jag inte vill skriva ett inlägg med dåliga biilder eller utan bild. Det ska vara bra bilder och en lagom bra text.

Har även fått frågor i kommentarfältet. SKRIV MIG FRÅGORNA I BLOGGSVAR! Det är därför jag har bloggsvar för att jag inte vill svara på frågorna i inlägg. Inte ku latt läsa sånna inlägg för andra som inte vill ha svar på frågan.

Men jag säger lite snabba svar på de frågor jag fått hittills. Men efter detta varje fråga jag får från er, skriv det i bloggsvar om ni nu inte har blogg för då svarar jag på den hos er. Det blir bäst för oss alla vet ni! ♥
Nettan är min moster. Hur jag gör bilden spegelvänd kan du läsa Här. Mustasch-ringen kommer från juveliassmycken som jag skrev under bilden.

Varför bloggar jag nu? Jo, för jag är hemma idag med. Tredje dagen i rad. Det börjar blir långtråkigt men idag är det den sista dagen jag är hema från skolan på länge hoppas jag. Imon sticker jag och träffar mina underbara vänner igen. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: tea <3

jag undrar hur man får såna där allså i menyn igen allså google översätt och du vet dom blå sakerna där ty det är en kamera om man trycker där kommer din kamera lixom så svara jätte gärna på dettta tack fin blogg ! <3

2011-10-19 @ 14:50:36
URL: http://teaelinhasterikssons.blogg.se/
Postat av: smilla

Älskar bilderna! Speciellt den första, grymt snygg!:)

2011-10-19 @ 23:03:59
Postat av: Wila

2011-10-21 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback