En kort update om mitt normala liv.



Hej på er!

En bild på en bricka och en bild på suddiga mig fick göra bilderna för detta inlägg. Har inte rört kameran idag därför fick jag ta bilder från gårdagen. Hur har ni det? Bra hoppas jag.

Jag mår super, frisk och glad som vanligt. Känns skönt att vara mig själv efter fyra dagar av feber och tät näsa. Dagens skoldag började med skolbio. Chilledechill, vi såg på en film som hette Hämnden. Helt ok film! Sen prov på eftermiddagen och det hade jag såklart pluggat på jätte mycket, not. Men det gick bra ändå.

Imorgon efter skolan blir det mys med mina favorit tjejer på espresso house. Fik, mys och prat. Tänk om det snöat också när vi sitter där? Perfect moment liksom! Men kanske inte. Vänta. Holy macaronie! Det är snart november! Tiden går så fort och dagarna bara springer iväg. Snart är vi inne i 2012 och bränner huden i Grekland och fotar havet igen. Sommaren är snart här innan vi hinner blinka. Men jag vill ha vinter först och JUL!

Ni har väl inte missat Justin's JULLÅT? Om inte klicka HÄR för att lyssna. Bästa jullåten ever! Hans släpper ju en julskiva snart och kaboooom hej hopp vad glad jag är för det! Ha en bra kväll! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: wilma:)<3

Linn, det är kul ibland men jag tycker inte inläggen blir lika intressanta om du alltid har bilderna längst upp och sen texten under, ville bara säga det :)

2011-10-21 @ 18:12:15
URL: http://stylebywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback