Därför längtar jag så himla mycket till vintern



För all snö kommer! Det ska bli så himlans mysigt med alla snö på marken. Det kommer bli kallt men man får klä på sig varmt så man inte fryser. Jag älskar snö och kan ni tänka er göra snöänglar och ha snöbollskrig i snön? Underbart, ja visst är det! Snöoväder kanske inte är så värst kul men man får se allt positivt med snön. Bygga den hederliga snögubben som jag och Hannisen gör varje år får man se fram emot i alla fall.


Det blir mörkt ute och ljusbelysningen kommer fram. Stora slingor i buskar och träd. Tyvärr så ser det inte ut så som på bilderna här hemma i Varberg men man kan ju hoppas att någonstans ska man få en skymt av alla jul och vinter ljus. Visserligen är det läskigt att gå hem redan vid 7 tiden nu när det kommer bli mörkt men jag får tuffa upp mig och våga gå igenom mörkret. Bara man har en vän på andra sidan luren så går det bra att traska runt.


JULEN KOMMER! Det känns som om jag nämt julen för mycket här på bloggen det senast. Får hoppas att ni inte tycker det blir tråkigt. Men iaf JULEN kommer tills oss när det är vinter! Det är inte bara julklapparna som gör julen bra utan det är julmusiken, julbelysningen, julgranen, julmaten och allt annat som hör till till Jul! Kolla på Kalle Anka klockan tre är en sak som jag också älskar om julen. Jag hoppas att jag inte är ensam om att kolla på det varje år. Jag och kusinen sitter alltid bänkade framför tvn för att kolla på Askungen, Kalle Anka, Musse pigg och alla andra som hälsar på vid juletid.


Vi får välkomna ett nytt år! Är det bara jag eller visst har detta året gått fort? Fast tiden går ju fort när man har kul, right? Det ska bli så spännande med ett nytt år. Det nya året ska firas med fyrverkerier och stoj! Träffa goda vänner och ha det kul. Jag har ås mycket att se fram emot. Först är det Halloween, sen har vi Julen och sist men inte minst Nyårsafton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) !

Vad kul att du var med och tävlade om massa extrabesökare!

Se om det var du som vann genom att gå in på tävlingen här



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Hade du inte lyckan med dig den här gången så får du såklart en ny chans i samma inlägg. :)



Kram Bea :)

2011-10-26 @ 08:57:13
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-10-26 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback