Veckans uppgifter och babbeli babbel


Lite av det jag ska greja med i veckan:

• Plugga på alla läxor speciellt engelskan
• Sticka till stan
• Hämta cykel
• Dansa och träna inför uppvisningen
• Fira mammas och bästavännens födelsedag (som faktiskt är på samma dag)
• Ha ett litet kalas för mammsen med släkten så jag ska hinna med de också.
• Greja med en massa annat vardagligt.

Jag har flera saker som ska hinnas med i veckan. Vissa dagar en massa andra inget. Imorgon t.ex ska jag hämta cykel, plugga och shoppa i stan + skolan! Söndag kalas för mamma och dansuppvisning. Mycket mycket men jag som är så awesome hinner självklart med detta med råge... typ. Ikväll blir det pluggning och till klockan 21.00 för sedan börjar "Den som dräper" på fyran som jag och mammsen alltid kollar på. Kram på er och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback