Varmchokladmys



Hej på er änglar! ♥

Hur har ni det? Jag har det bra, har kommit hem från skolan och tagit mig en kopp varmchoklad. Varmt och gott, behövde få värma upp mig efter jag var ute. Även fast det inte var så jätte kaltt så kände jag mig kall. Ska sätta igång med svenska arbetet som ska lämnas in denna veckan. Ska också bestämma något till nästa svenska arbete. Vet inte alls vad jag ska skriva om. Får välja helt fritt så nu ska jag se till att jag läser om något kul. Ha en bra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: bea

åhh så gott ! Det godaste som finns när det gäller varmchoklad är ju när man toppar den med grädde, marsmallows och riven choklad.. Sötsaksmonstret här blir helt lycklig när hon hör ordet "choklad" , whiee det bästa som finns ! :)



okej, bea goes crazy...

2011-11-28 @ 15:53:58
URL: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback