Toddlers and tiaras


Toddlers and tiaras. To much?

Någon som sett det amerikanska programmet "Toddlers and tiaras" någon gång? I vilket fall är det ett program om små tjejer som har fina kläder och fint hår, en skönhetstävling. Precis som miss world fast för små barn. Deras föräldrar sminkar på de små tjejerna flera lager med puder, foundation osv. Även fast det är lite överdrivet så gillar jag att kolla på programmet. De går där på den lilla scenen och ler så bra det kan och slänger några små pussar till publiken. Gulligt och sött. Eden (hon i rosa) är min lilla favorit. En riktig liten sockertopp.

Även fast de små tjejerna använder löshår, lösögonfransar, lager med smink, himlans dyra klänningar och vissa även fejktänder finns det något i programmet som är bra. Vet inte varför jag fastnat för detta. Kanske är det för att jag vet att jag hade ett inspelat videoband när jag var liten med ett liknande program och jag såg det om och om igen. Lika bra varje gång.

Kollade på ett avsnitt med Vendela innan och ojojoj vad de är söta och busiga. Skratta också för de är så roliga, 3 åringar kan vara svåra att förstå ibland. Om ni vill se ett avsnitt av Toddlers and Tiaras klicka här. Det är dålig bild men det duger oftast.

Puss och Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: louise

följa min blogg på bloglovin, följer redan dig? :)

2011-11-23 @ 07:18:48
URL: http://louisedahlberg.devote.se/
Postat av: louise :)

vilka dagar kommer det ?

vilken tid och kanal ? :D <3

2011-11-24 @ 10:09:39
URL: http://lollohhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback