Tja! Vill du vara snäll och köpa mig lite saker?


En orange färgad tröja, en militär grön och ett gult linne står på min vill ha lista. Hemska vad jag vill ha en massa saker.
Längtar tills jag är vuxen och tjänar mina egna pengar. Då kan jag köpa allt jag vill ha och behöver inte vänta på att köpa det jag vill ha för att jag inte får mina pengar förrän nästa vecka t.ex. Dock är dessa tröjor lite dyra men man får drömma lite.

Snygga tröjor eller vad!? Alla tröjor kommer från modekungen.se som alltid har snygga saker. Coola, fräcka och fina.

Mitt liv är bra just nu. Imorgon blir det Ikea och snart är mitt rum helt klart. Det är riktigt fint och jag är rackarns nöjd med min lilla garderob. Det är fortfarande rörigt i huset pga alla mina saker som är utsprida i huset och jag är här utan min lillla dator. Därav den låga uppdateringen men jag har klarat mig bra tycker jag. Kram på er och ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: kladdi

Åh vilken fin blogg!

2011-11-18 @ 23:00:15
URL: http://kladdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback