Tagga julkalendern och chokladkalendern!


Hej på er! Ligger här i min säng ocg har precis sett veckans Glee avsnitt. Ni har väl inte glömt att julkalendern börjar imon? 7.15 börjar den! Ska sitta bänkad framför tvn helt klart. Även fast ni kanske tycker det ät lite barnsligt så struntar jag i det. Julkalendern är ett måste att se varje år oavsett hur dålig eller bra den är. Bara jag hinner nu på morgonen annars får jag se den på kvällen med lillebrorsan.

Årets julkalender hette "Tjuvarnas Jul" om jag minns rätt. Hoppas att den är bra nu så det inte är en så dålig som super snälla silver sara julkalendern var för två år sedan. Det var ingen hit, men såg den ändå. Ska också få mumsa i mig choklad från min chokladkalender. Göttans! Skulle kolla film dirket på morgonen imorgon också, skönt att få en slapp morgon så man inte behöver börja arbeta med hjärnan direkt. Kan slö kolla på filmen istället och ta det lugnt.. Vet inte vilken film det blir, ska bli spännande och se vilken som visas.

Åh, vad jag älskar julen. Snart är den äntligen här. Bästa tiden på året! Wiho! ♥

Kram på er mina änglar! Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback