Min favorit klocka och myströjan



Tröja - Lindex | Jeans - Gina Tricot | Halsband - Glitter | Smått rolig bild nere till vänster. Ser helt borta ut! What evah?

Kör på min gos tröja idag och sköna jeans. För att tiffa upp outfiten tog jag på mig mitt älskade klockhalsband. Vad gör ni då? Jag sitter här hemma själv med musik på högst volym och diggar läget. Har varit borta och lämnat min cykel eftersom jag fick punka efter bion i lördags. Lycko tjej, jag är vet! Så imorgon eftermiddag är den fixad och jag kan få cykla på min älskade cykel igen. Har mammas nu vilket jag inte gillar så värst mycket. Men bättre än ingen, har ju precis ingen lust att traska min väg till skolan. Var glad över det du får Linnsan.

Btw. En tjej under namnet Amanda undrade om jag har mina glasögon för att jag måste eller för det är fint. Jag har mina glasögon för jag ser extremt dåligt, eller dåligt iaf. Men vissa dagar vill jag inte ha på mig glasögonen hela tiden så då har jag de bara på lektionerna i skolan. Men jag har de oftast det är mer vanligt att jag ha glasögonen hela dagarna än bara på lektionerna. Ha det superbt! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack sötis :D

2011-11-24 @ 21:50:31
URL: http://joannalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte snälla gå med svarta strumpor istället för det är sååå mycket finare!! Vita är bläää!

2013-04-04 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback