Hemma efter en rackarns kul bowlingstund med bästavännerna


Hej på er! Nu har jag kommit hem, fått i mig lite kvällsmat och nu sitter jag här med magen full av mat. Har bowlat nu på eftermidagen med mina tre bästa vänner. Vi gav Hanna det i födelsedagspresent, eller det blev ju i efterskott men det uppskattades lika mycket ändå. Van inte denna gång, men kom inte sist heller så det var ju bra. En sån dålig förlorare som jag är så var det bäst för alla att jag inte förlorade. Vi hade iaf kul. Jag fick lätt som en plätt lurat iväg Hanna med mig till fyndis och hon anade inget. Sen hoppas bustjejerna fram och sen drog vi oss vidare till superbowl och började bowla!

Men nu ska jag svida om till min onepice, och sen kola idol! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback