Halvrastlös tjej och en titt på tapeten


Tjaba! Hur mår ni? Jag mår bra, extra bra till och med. Varför? Jo för mitt rum är snart klart! Jag har uppe tapeten och en super fin färg, en vacker garderob. Jag har bara kvar att köpa matta och spegel och sen sätta upp tv, hyllor på väggarna osv. Men jag får sova i mitt rum inatt! UNDERBART.


Här ovanför är en liten titt på tapeten som jag har fixat in i mitt vackra rum. Färgerna på bilden stämmer inte så bra ihop med den i verkligheten. Den är mycket mer blå irl. Tapetens bakgrund är i turkos/ljusblå färg. JAg gillar den mycket, har nu fått in en söt, gullig och ljus ton i mitt rum. Förr var det grått och vitt och trist.

Om en stund kommer bästisarna och hämtar upp mig. Vi ska cykla in till stan och kolla på Breaking Dawn!!!!
Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ana

Fin tapet :D

2011-11-19 @ 22:47:56
URL: http://anastankar.blogg.se/
Postat av: Linnea

jaha!

haha tack så jätte mycket! ;)



Kraamar/Linnea!

2011-11-20 @ 10:12:57
URL: http://linneatoorstensson.blogg.se/
Postat av: Filippas Place

Svar: Tack för tipset!

Vilken cool tapet du har :D

Kram

2011-11-20 @ 11:23:01
URL: http://filippasplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

hihihi, dum fråga menmen, har du dina glasögon för att du behöver dom eller bara för att det är fint ? :-)

2011-11-20 @ 19:37:18
Postat av: Jenny

Hej! Superfin tapet! Var kommer den ifrån?? Mycket tacksam om du kan svara :))))

2012-01-07 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback