Första advent och huset fullt av julstjärnor



Hej på er allesammans! Har ni haft en bra första advent? Dagen är inte över än men den går mot sitt slut. Helgen också, tyvärr. Skola imorgon igen men det ska väl bli kul. Måndagar är inte så jätte jobbiga som tur är.

Vi har tänt första ljuset och bytat ut alla lampor i alla fönter till julstjärnor och juliga ljusstakar. Nu saknas bara alla tomtar som ska in och bo här under december månad. GOD JUL ALLIHOPA! Haha. Nej skoja.

Minns ni att jag sa att jag skulle ha dansuppvisning idag? Det är storm här och det blåser som sjutton regnar gör det också så dansavslutningen blev inställd. Lite tråkigt men vad kan man göra. När det är klass tre varning är det inte kul att vara ute. Då sitter man hellre inne och kollar film och myser och hör när vinden flyger förbi. Jag älskar ju ändå så oväder. Åska är ett så mysigt väder. Synd att det inte åskar lite nu när det ändå är storm. Jag är inte alls rädd när det åskar, jag njuter varenda sekund. Fast när det är snöstorm iofs. Den sortens oväder gillar jag ej. Men det har inte ens kommit snö här än så jag kan vara lugn. Snön kommer nog inte än på ett tag. Puss och Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback