Special effects





Ca två timmars arbete och den är klar!

Satt med denna en lång stund igårkväll men finally, it's done!
Man kan tro att jag har fuskat och använt en färdig bild och bara klistrat in
lilla mig men jag Lovar er, den är riktig! Använde mig utav en tutorial och bilden blev
i helhelt väldigt awesome! :D
Dessa slags bilder älskar jag, en massa ljus, blixtrar och glitter. Ska nog göra något
liknande någon kväll framöver utan en beskrivning, den ska vara helt made by linnsan

Vad tycker ni? :)
Var bilden cool? Jag gillar den i vilket fall men det kan ju alltid var kul och
och få veta hur ni tycker ^^

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: louise :)

fiiin :D <3

2011-05-04 @ 14:51:10
URL: http://lollohhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback