Ny friss!




Tänk vad skönt och bara kunna klippa bort håret nu på sommaren och så låter vi det
växa ut på en dag till vintern igen. Det hade varit bra. Jag är sugen på en ny hårfrisyr.
Jag vill gärna göra en stor förändring så som Dianna Agron gjort.


Hon har klippt bort sitt långa hår och fått en ny kort hårfriss. Jag är sugen på att klippa det axellångt.
Men på samma gång så vill jag inte. Jag har velat ha långt hår i hela mitt liv och nu när jag
har det så vill jag har en förändring. Tror det räcker med att toppa hela håret och klippa upp luggen
en bit. Då är jag nog nöjd.

När jag är helt säker på vad jag vill göra så klipper jag det. Nu är jag inte säker.
Så topping och klipp i luggen får det bli. Ska klippa och slinga mig på måndag faktiskt :)

Men tycker inte ni om nya frissar? :D
Som tex dessa nedan?




Scarlett Johnssons eller Emma Watson har ju ändrat sitt hår mycket.

webvoter-omröstning
Hur ser din drömfrisyr ut?

Annat
Axelkort och platt
Lugg och mellanlångt
Långt med lockar
Mittbena och små svall
Riktigt kort

Se resultat
Svara i omrästningsrutan om hur just din drömfrisyr ser ut så kan vi se vad som är populärast.
Min favorit är nog långt med lockar/axellångt och platt.

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback