Matte, No, Engelska, SO...




Hallå!
Ni ser ju rubriken det är lite läxor som ska göras. Imon är det matteprov och engleskan ska
vara klar. NOn är tills på onsdag och SOn även till imorgon (wiiiiho). Inte mycket tid till fritid nu
inför sommarlovet. Men det är det värt. Lång ledig är jag ju faktiskt sedan. Ska bli så skönt.

Klippningen idag gick bra. Nu är jag blond igen. Klippte även luggen en bit. Den är väldigt
kort nu men det är bara och vänja sig. Jag var lite inne på att klippa axellångt men jag
är för feg för det. Får se till hösten kanske? En helt ny förändring hade ju varit spännande.

Nu ska jag plugga & ni bryr er säkert inte alls. Men bloggen är om mitt liv och det är det
jag gör. Intressant, Nej! Men på sommarlover kommer ni få en massa spännande att läsa
om här i min lilla blogg. Ni får ha en mega grym kväll nu. Godnatt!

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback