Har inte tid.



Ikväll har jag det jobbigt! Har inte tid för min blogg idag.

Först nu ska jag in i duschen.
Sen ska jag packa inför tältningen imorgon med klassen. Cyklar 4 mil imon
till skällinge med enorm omväg. Kommer bli jobbigt! Men det är det värt.
En hel dag och natt med den fina klassen kommer bli underbart kul! :)

NOn som jag inte orkar göra måste bli klar nu sista dagen innan uppgifterna ska
in. Ni hör ju bara. Jag måste dra nu.

Ha en bra kväll, vi hörs av på torsdag så ska ni får höra hur jag har haft det
med min fina klass. :)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: anastasia^^

Hej Linn !

Jag har en frågestund på min blogg, du får fråga vad du vill mellan himmel och jord!

Skulle vara jätte kul om du kunde kika in och ställa någon fråga eftersom att jag inte har så många besökare på min blogg så jag skulle bli super glad, hehe^^

(den avslutas på söndag tror jag)

kram ! ♥

2011-05-31 @ 20:50:47
URL: http://stasiatheknasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback