Underbara klänningar i DIN storlek!




Jag har hitat en underbar sida för alla tjejer som älskar klänningar i massa
sorter. Klicka in HÄR så kommer ni dit ^^

Jag blev helt kär i flera klänningar och det som är så bra med den affärer att de
gör skräddarsydda klänningar efter dina egna mått. Man mäter hur bred och lång man själv
är och väljer en klänning man vill ha och sedan ska de göra klänningen efter en själv och
jag skulle inte tacka nej till någon av dessa söta klänningar till skolavslutningen.

Klänningarna nedan hade jag verkligen velat ha, vad tycker ni? Var de snygga? ;)



Jag kan sitta jätte länge och lägga upp bild efter bild på alla fina klänningar. Jag ska eller vill JÄTTE
gärna ha en sån har fin klänning till skolavslutningen då skulle man vara speciell, ingen annan som har
den klänningen man bär själv. Den blir extra speciell då :)

Tänk den klänningen till höger med vita klackskor och lockat hår = SUPER FINT! :D

checka in på avoryshop.com ← nu :)

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback