Tema Photoshop





Me and my sisters.


Såhär blev veckans RL-photoweek bild. Vi hade temat photoshop
och jag använde photoshop till max. Bilden får säga sina ord själv.
Fast jag tycker den blev grym, inte vad jag hade i tankarna först, jag kan
ju ha spårat ut med hur jag skulle gjort den egentligen men i slutändan blev den bra
faktiskt. Eller vad säger ni? :)

Kolla på min och ramus flickrgrupp och se våra bilder.
För er som undrar varför inte Rasmus lagt ut något är för att han har tagit
en bloggpaus denna vecka, jag tänkte också låta bli med RL men fortsatte ändå.
Hans photoshopbild kommer nästa vecka och då även nästa veckas bild
så vi inte kommer i fel takt ;)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

cool bild där!

2011-03-06 @ 17:39:21
URL: http://sistersinpoc.blogg.se/
Postat av: Majisss

cool bild, majiss likes =D

2011-03-06 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback