Fika på stan. Kycklingbaguette och kladdkaka.




Igår eftermiddag var jag på stan och fika med mina bästa vänner :D


Vi alla beställde varsin kycklingbaguette som vi sluka i oss fort som attan. Men tur hann jag fota på min baguette.
Många foton blev det inte den måltiden, vi fyra älskar kycklingbaguette och det är så gott så det är inte sant.


Efter en god baguette köpte vi kladdkaka. Efter det var jag proppmätt. Orka inte ens gå iväg så vi satt och
lät magen vila sedan gick vi ut på stan och shoppa :D

Hade en supermysig eftermiddag som gärna görs om igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott och mysigt =)

2011-04-01 @ 21:48:09
Postat av: Malin Börjesson.

Hej, haha det är på blådörren va?



Det är typ mitt favvo ställe, frst äter man kycklingbaguett sen kladdkaka (; <3

2011-04-02 @ 19:06:56
URL: http://mmalinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback