Får skylla mig själv.



Hallå :)

I'm so sorry att jag inte varit aktiv något alls på bloggen idag. Men skolan var ju varit först
och främst. Sen var jag med mina två bästavänner. Vi har även fiat inför redovisningen med NOn
som är imorgon. Jag håller just nu på med mitt powerpoint. Lite snabbt och enkelt får det bli :)
Har även ett engelskaprov som jag får göra imorgon eftersom jag inte var i skolan när det gjordes.
Får se hur det går :)

Imorgon ska jag göra er glada och blogga något kul :)
Ikväll blir det pluggning och lite tv om jag har tur kan jag blogga för jag kan det mesta, vi får hoppas :D

Imorgon blir det mer pluggning, har ju SO och Svenska prov på onsdag.... JAAAA! ;)
Men onsdag efermiddag blir supermysig, men mer om det får ni veta imorgon :D


Webcamen har räddat mig många gånger för att undvika inlägg utan bilder och en en gång
räddar den mig, tack :D ♥

nu får jag fortsätta med pluggandet...
ciao ciao / linn ♥

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-28 @ 19:35:08
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback