Borta bra men hemma bäst!




Hej mina underbara läsare! :D

Jag är hemma! Hem ljuva hem!
När man åkte i bilen från göteborg och kom in i lilla staden Varberg kände
jag mig hemma. Så skönt att få komma hem igen.

När jag stod vid tågsatitionen uppe i Åre kom en låt upp i huvudet och texten..

I'm coming home, im coming home
tell the world i'm coming home, ♥




Resten av låten var inte i mina tankar, bara i'm coming home delen :)

Snart kommer bästavän hit till mig, ska få träffa min chey igen :D
Vendela får jag träffa imorgon eller så kanske jag och Hanna kan komma bort senare, vet vet :D


såhär speedad är jag nu, jag har vart åksjuk flera timmar på hem vägen på tåget och bilen
men nu är det borta och jag känner mig super :D

Vart så rädd att jag skulle spy på tåget usch fy men nej, jag är stark :)
Efter regn kommer solsken ;)

/ linn ♥ (nu kan jag göra mina ♥ igen, går ju inte på den lilla laptopen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback