Boom boom boom film och godnatt



Nu ska jag kolla igenom det sista till proven imorgon och för att inte
tråka ut er helt så delar jag med mig ett klipp som Vendela min lilla fis
visa för mig. Humorn vi har kanske är lite konstig men denna tjej är för go ;)



Hon är verkligen sig själv till tusen, haha man kan inte låta bli att skratta.
Hon har många andra klipp på youtube när hon sjunger. Dom tycker jag ni ska kolla in Här
är ett annat t.ex, (kanske är taskigt att läggga upp denna egentligen men ingen är säker internet,
and that's true) ;)

Godnatt alla :D ♥

Kommentarer
Postat av: Tindra

Hahaha alla på var skola typ går runt och sjunger den xd och en i min klass har henne på fb :p <3

2011-03-29 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback