Trimmat designen!




Hallå! Tänkte bara berätta för er som inte set att jag har en viss del en ny design.  Ny header. Mörkare
bakgrund, ny pratbubbla och lite annat. Tycker den är mycket fräschare nu än innan. Vad tycker ni?

Gillar ni detta eller? Jag själv är nöjd den känns lite somrigare nu. Med lite grönt i headern osv.
Vinnaren är veckans blogg är också utsedd och det blev faktiskt DENNA tjej. Grattis!

Vinnaren ser ni nu här -

Om ni rullar ner lite på bloggen och brevis präskkragebilden finns en flik och det är där veckans blogg
kommer att finnas framöver. Hoppas ni gillar det.

Kritik hade aldrig skadat och få. Hejsvejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie

Super fin design Linn!

Jag gillar den. :D

2011-06-23 @ 11:17:45
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hej igen! :)

Jag tror du har skrivit fel blogg till Laura..

2011-06-23 @ 11:19:31
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej du! asså jag har min meny på vänster sida men vill flytta den till höger och få ett litet mellanrum precis som du har. Kan du visa / beskriva hur man gör?

skulle va super snällt. Gör det snart :D

2011-06-23 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback