Solsting!



Hallå på er fina läsare
! Något hemskt hände mig idag. Jag fick solsting. All blev svart och jag svimma
nästan av.  Då försvann min tro till att sola är kul. Inte alls kul. Men allt är bättre nu. Dricker en massa
vatten så jag kan stå på benen! Ser att klockan just nu är över 21.00! So you think you can dance har ju
börjat. Får väl springa ut i vardagsrummet och kolla på alla dansare. Ska ta mig en skål fruktsallad också.

Gott och uppfriskande. Imorgon ska jag åka båt hela dagen så dålig bloggnig då också. Men jag ska försöka
att höras vid. Idag har jag varit ute och solat (som gick sisådär) sedan varit med Hanna och Vendela.

Imogon åker min lilla sockertopp! Hoppas du ha det superbra i Kroatien laura! Kommer sakna dig en massa!
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Kramisar! ♥


Lite sisådär frän bild från vatenballong kastningen från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback