Hemma efter en stena dag!




Halloj! Nu är jag hemma efter en lång dag ute på havs med mina vän Vendela. Vi har haft
det jätte kul. Spelat kort uppe på däck, där det var svin hett. Vi har spelat på "ding-ding maskiner".
Ni vet när man lägger i en krona och spelar. Jag vann inga stora vinster (som vanligt) men Vendela
den grisen hon vann hela 900 kronor!!!! Snacka om tur. Jag blir faktiskt inte så avundsjuk, mest på att
jag hade stått och spelat på den maskinen hela tiden men sen lät jag henne spela och direkt då efter så
vann hon sina alla pengar... Men men sånt är livet.


Kolla på henne. Lite glad hade man ju varit om det var en själv som vann. Men tjejen fötjänar det!

Bilder från min dag kommer under morgon dagen så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback