Vattendroppar







Tema Natur.

Denna vecka till RL har vi tema natur. En annan gång hade vi tema växter, detta är lite likt men ändå en viss
skillnad. Till denna veckas tema så fotade jag alla vatten droppar bland gräset efter det regnat,
eller spraya jag egentligen bara lite vatten på gräset? hm....... ;)

Vad är RL-photoweek?

RL- photoweek är ett projekt jag och Rasmus har startat tillsammans.
Vi båda är fotogalna så det var ju perfekt. Varje vecka ska vi lägga ut 1-3
bilder vardera som vi fotat till det temat vi har valt. Denna veckan valde vi tema Natur som ni kanske
ser..

För och se mina och Rasmus bilder kan du klicka in på varan flickr sida HÄR.

Kommentarer
Postat av: Klara

fina kort

2011-07-03 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback