Supersyn igen!




Hallå! Klockan är kvart i 12 och jag har varit vaken en lång stund. Vaknade runt halv 9 och vid halv 10 var
jag och mamma i stan och fixadem ina glasögon.Nu har jag fått nya glas och jag ser super igen.
Men starka är dem som tusan. 1,75 inte så specieltl bra syn har jag inte men men. Med glasögon har jag!

Jag skrev ju om solen att det skulle komma i förrgår? Idag har den kommit! Värmen är här!
Gick och svettades i solen på stan innan men svalkade av mig med en god vanilj frapino från
espresso house! Nu ska jag ut i solen och dansa! Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh vilken fin blogg!!! :)

2011-07-27 @ 13:15:32
Postat av: Anonym

jag har 3.50 (:

2011-07-27 @ 15:32:18
Postat av: Nellie

Vad är ditt besöksrekord? :D

2011-07-27 @ 15:37:09
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback