Slutet är över




Nu har jag kommit hem från bion. Med magen full av popcorn och med en sne mun. Tyckte att filmen var den
bästa av alla hp filmer faktiskt. Men så tråkigt att filmerna är över. Det kommer inga mer filmer med Harry
Potter någonsin. Jag avgudar alla harry potter filmer. Jag älskar magi!

Men en liten kort recension om vad jag tyckte om filmen -
JÄTTE BRA! Säger inte vad den handlar om eftersom alla kanske inte sett den och
vill se den. Men den är helt klart värd att se på bio om man är ett Harry Potter fan.

__________________________________________________________________________________________

Ikväll händer inget speciellt. Låter hur kul som helst, not. Ska kolla på Switched at Birth. Visste ni att jag har
lärt mig lite teckenspråk genom den serien? Bla. Kärlek och tack, Lite coolt faktsikt. Här kan ni kolla serien.



Men nu ska jag ta mig en macka. Även fast magen är full av popcorn behöver jag riktig mat. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie

Sv: Jaså? ;)

Kanske det.. :D

Kram! ♥

2011-07-26 @ 20:28:43
URL: http://nelliesblogg.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi okej! =)

2011-07-27 @ 04:55:08
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback