Nils med en slev



Tjaba tjena, mittbena!
Igår kväll hade jag det jätte trevligt. Morfar fyllde 60 år och mamma och alla hennes
syskon med familjer kom hit och vi hade överraskningfest för fina morfar. Han hade ingen aning om något
inte heller Ingrid morfars fru. Jag fick springa runt hela kvällen med Ebba och vi måla, dansa, sköt med
leksakspistoler och spela spel.

Nisse var såklart med. Men tyst och blyg men moster fick ett fint kort på han som jag kan visa.

När jag, Liam och Ebbisen kom hem från lekplatsen sa hon att hon sett en älg på lekplatsen! HAHA, right?
Jag är 100% säker på att det inte finns älgar på lekplatsen. Men kul var det.

Nu ska jag ta på mig och fixa mig. Ha en bra dag! Ciao! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback