Knas men glasögon upp och ner



Tjaba! Ikväll får vi besök av två killar. Blir FF hemma hos mig ikväll!!!! Feeeeeest! Eller nä, no party.
Mammsen och pappsen plus tim och leo's föräldrar ska bort ikväll så det blir barn kväll här!

De kommer nu när som helst så jag kommer hålla mig borta ikväll från bloggen. Men vi hörs av imorgon,
då kan jag informera er om vad vi gjorde denna fina kväll som kommer och babbla på som vanligt.


Ha en super bra kväll! För er som inte gissat på vad jag köpt kan ni alltid gissa här, gissa och bli länkad!
Bye bye äppelpaj, ♥

Kommentarer
Postat av: Freyah :D

Hej Linn!

Ja, jag kommer ihåg dig väldigt bra faktiskt x) Vad kul, hoppas du kommer tillbaka någon gång :)



2011-07-29 @ 16:50:31
URL: http://freyahsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback