Hemma efter filmkväll



Hej! Nu är jag lagom blöt efter att ha fått cyklat hem med Hannisen från Laura. Vi hade en liten myskväll
idag. Kollade på Never Say Never!!!!!! Nu är man ännu mer galen i Justin, som om ens det var möjligt?

Jag burkar inte prata om Justin speciellt mycket i bloggen, men idag är ett måste. I love him!!
Ni ska se min mobil nu, en liten bild om hur den ser ut just nu kan ju visa er en bit på traven.


Eftersom min webbkamera är så ljus och fin så syntes inte bilden i mobilen så jag fick klippa in en bild
för att visa. Snyggt! Har haft en bild på bästsarna i flera månader nu och nu var det dags för en förändring.

Nu ska jag ta och kolla lite tvserier, ha en jätte bra kväll och sov så gott mina fina läsare. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback