Träning inför redovisningarna




Hallå allihopa
:)

Nu sitter jag här och lyssnar på en av mina favorit sångare, självaste Bruno Mars
Han ska faktiskt min bästavän prata om på redivisningen imon så får
höra lite om honom.

Jag ska prata om coola Lady Gaga imon så har fixat med det nu och jag kan faktiskt
texten utantill, skönt så jag slipper stå och läsa på ett tråkigt papper hela redovisningen.
Jag blev nöjd med arbetet, och vi får hoppas att mina klasskompisar tycker om det :)
Imorgon är det inte bara en redovisning utan två men på den andra så slipper jag
stå där framme själv, då pratar jag med min gruppkompis admir ;)

Ska springa ut nu och fota :)




update
- Vart har jag köpt berlockerna?
Jo det är märket Pearls For Girls och jag köpte dom på
Dimoda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback