Tävling - vinn design




Jag har suttit hela dagen sen klockan 3 och gjort en design som
jag ska ge till någon av er läsare som vill ha den.



Klicka HÄR för att se hela designen.

Där det står "namn" och "bloggadress" där ska den kommande ägarens
namn och bloggadress stå.
Och där bilden på mig är, den ska vi såklart byta ut till din egen bild.

Vill du vinna denna ?

Då ska du bara kommentera att du är med i tävlingen
och varför du är värd att få denna design.
Tävlingen håller på till söndag alla bidrag efter söndag natt
kan inte delta.

Klicka HÄR igen för att se desigen.
Lycka till, :]

glöm inte epostadressen nu ;)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är med ! :)

Hej, jag är med för att det har hänt saker med min blogg, först fick jag inte in en header, och sen fortsatte det med sådana saker. Jag ger faktiskt själv ut gratis designer, men jag tycker din blogg är sjukt fin! Och designen hade jag Aldrig - med stort A - kunnat göra. Den var jätte fin! Och jag vill så gärna ha en blogg som andra tycker är snygg, och värd att läsa och följa. Därför tycker jag det är viktigt med en design :)

Jag vill så grymt gärna få den här designen!

Min blogg heter:

www.johannaq.blogg.se

Just nu har jag ingen design, jag letar efter någon som jag kan få en design av. :)

Detta var ju ett bra tillfälle, haha.

så jag hoppas att du väljer mig, av alla därute.



Din blogg är en av dom bästa Linn!

Och det räknas inte som att smöra (L)



Puss och kram

//Johanna <3

2011-01-14 @ 19:16:57
URL: http://johannaq.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nilsson

hej LINN jag skulle villa ha denna digsan bra för den kan göra så jag kommer i gång med min blogg och det skulle verkligen va kul att ha denna digsan och det skulle va en bra reklam för dig hej då



2011-01-14 @ 19:23:11
URL: http://ciccinilsson.blogg.se/
Postat av: wilma oscarsson

Hejsan linn jag är med !



jag tycker det är super viktigt med en fin / snygg design för en blogg som man ska läsa ska också vara snygg för dom som kollar min blogg vill ju inte läsa en tråkiga ful konstig blogg känns det som ! och jag skulle jätte gärna vilja ha design av just dig du är en person som gör Designer och dom är så mysiga och underbara och en blogg ska vara precis som du gör dom ! Denna designen gillar jag ljus rosa är min favorit färg så det passar bra hoppas du lottar ut en värdig vinnare Lycka till allihopa !..



2011-01-14 @ 19:52:01
URL: http://wilmaaaoscarsson.blogg.se/
Postat av: sussie :DDDD

hej älskling ! :D



asso du är världens bästaste tjej linn , så därför tycker jag att jag kan vinna denna super fina gulliga design ! och min blogg e såååååå ful din e såååå fin :( . och vi har ju många så många finfina minnen tsm eller hur ? :D:D:D:D du är världens gulligaste,finaste,underbaste,sötaste,snällaste gullunge ! jag skulle inte klara mig utan dig ! så därför älskar jag dig ::D:D:D:D .



p.s. jag älskar dig (denna texten va VÄLDIGT fin,gulligunderbar osv.. så tycker jag kan vinna för jag la faktiskt ner sjuuuukt lång tid på att skriva detta ! :( hahahaha , loveeeeu en gång till :* <3



/ din ssussss (som älskar dig sjukt mycket!)



<333333333333333333333333333333333333333333

2011-01-14 @ 19:58:09
URL: http://swuseses.blogg.se/
Postat av: Sodsh

Hej Linn! <3

Jag har följt din blogg ett tag och tycker att den är awesome !

Jag älskar naglarna du har gjort i kayegorien naglar. Det skulle vara super kul att få en design gjord utav dej. Jag har haft bloggar förut. Men ville ha en ny start. Skulle vara super duper roligt om jag vann designen ! :D



P o K SODSH <3

2011-01-14 @ 20:30:55
URL: http://Sodsh.devote.se
Postat av: eriona!

jag vill jag vill jag vill!! :O



för att.. jag har inte hittat någon precis som jag vill och min blogg ser så tråkig ut. Det gör att jag inte orkar blogga osv :D

Dessutom har jag fått en annan av dig men det va lite mer annolunda än vad jag ville, DENNA STÄMMER PRECIS :D



aja.. vet inte varför mer jag är värd den..:(

hehe jag hoppas iallfall, loveu :D <3

2011-01-14 @ 20:40:32
URL: http://erionagubetinii.blogg.se/
Postat av: Lina

jag vill !



jah vill ha denna designen 1,den e sjukt snygg. 2, jah kan inte göra designers själv och har ingen som kan hjälpa mig ;)



jah känner inte dig men jah började läsa din blogg för ett halv år sen ungefär... och det känns som om jah känner dig och dina vänner jätte bra (aa'



aja hoppas självklart att jah vinner men om jah inte gör det så e det också okej ;)



hejjdå världens bästa bloggerska ! ♥

2011-01-14 @ 20:49:44
Postat av: lina;))

ojj,, glömde adressen...



2011-01-14 @ 20:50:56
URL: http://linaerikssonnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj,, glömde adressen...



2011-01-14 @ 20:51:37
Postat av: Olivia

jag vill ha den &

jag tycker att jag ska få den för du gör så otroooligt fina designer & alla som jag gör blir fula, eller helt värdelösa...

och jag har letat efter färdiga designer jääääätte

länge!

och denna var sjukt fin & helt perfekt :D

den jag har nu har jag haft så länge och den börjar

bli lite tråkig så jag skulle vilja ha lite förändring.

dålig design=dålig bloggning.

men fin design=bra bloggning ;D

haha, men det skulle verkligen

vara jätte kul att vinna denna designen :D

puss & kram :) <3

2011-01-14 @ 21:01:32
URL: http://olivialinden.blogg.se/
Postat av: Emmie :)

Hej jag vill gärna va med ^^ jag vet inte riktigt varför jag just vill vinna men det är väl för att jag blir typ aldrig nöjd med min design eftersom det ser så enkelt ut :p tycker verkligen att du redigerar bra i photoshop! jag har också photoshop men jag fattar inte ett skit hur man gör :p så ja, det skulle vara kul att vinna och få en fin design för engångskull ^^

2011-01-15 @ 00:22:32
URL: http://emmieelsie.blogg.se/
Postat av: Emmie :)

Ojojoj! glömde epostadressen men nu har jag skrivit den ;)

2011-01-15 @ 00:44:30
URL: http://emmieelsie.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hej Linn! Jag vill gärna ha en ny design! / Nellie



nelliesblogg.blogg.se

2011-01-15 @ 11:49:36
Postat av: Ellen

Jag älskar att byta design och gillar inte den jag har nu. Det skulle vara kul att ha en ny. Och jag älkar dina designer <3

2011-01-15 @ 16:08:28
URL: http://ellenq.webblogg.se/
Postat av: eriona

OCH jag glömde varför jag va värd den, jag vinner aldrig på tävlingar moahaha :D <3

2011-01-15 @ 21:18:46
URL: http://erionagubetinii.blogg.se/
Postat av: hannah :)

jag e med, jag tkr den va riktigt fin och jag gillar den jätte mke, och du skulle göra en header till mej , men du glömde nog de..

jag vill jätte gärna vinna denna :) <3

2011-01-16 @ 20:19:28
URL: http://hannahschaffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback