Vila och sen fixa mig




Hallå allihopa
:D

Ska vila lite, kolla på lite tv en stund, sen upp och fixa mig för kvällen.
Ska ju bort som jag nog sagt säkert 10 gånger på bloggen.
Egentligen inget intressant men ibland blir det så och sån är ju jag.
Jag säger gärna samma sak flera gånger ;)


Oredigerad liten bild fick hoppa in här mellan raderna för att inte tråka ut er helt.
Ser ut som jag äter något på bilden men ärligt talat så gör jag inte det, eller gör jag ;)

Ikväll blir det Melodifestivalen, skooooooooooooooj ♥
eller ja kul iaf :)

Önskar er alla en bra lördagskväll hoppas ni käkar en massa gott godis så ni spyr :D
/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: celine (;

Hejj :)

jag undrar om du hade varit intresserad av att följa min blogg? jag följer iaf gärna din! :)<3

2011-02-26 @ 18:00:44
URL: http://caandii.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Hej sötnos! Hoppas du kommer få en toppen Söndag.



Missa inte den nya tävlingen som är igång där du har chansen att vinna en märkesklocka Triwa värd 995:-Kika in!

Bamse kramar

2011-02-27 @ 01:39:40
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback