Tävar i en fototävling hos kajsa!






Jag är med och tävlar hos Kajsa i hennes fototävling och priset är en reflexskärm
för max 199:- kr.

Beskrivning varför jag valde denna bilden:

Jag tog bilden dagen jag fick min första systemkamera och den dagen tillbringade
jag med mina bästavänner. Det var en solig augustidag och solen stekte på oss.
Varje gång jag ser bilden så känner jag mig varm och lycklig i kroppen för jag vet
att jag alltid har dessa två flickor vid min sida.

Om jag vann skulle jag vilja ha denna reflexskärmen.

Vill du också tävla hos kajsa så klickar du HÄR.

Kommentarer
Postat av: Kajsa Bjäräng

tack för ditt bidrag! finarlisterna dras när tävlingen är avlutad. håll utkik! kram

2011-02-07 @ 21:27:04
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/
Postat av: Kajsa Bjäräng

tävlingen är avslutad och finarlisterna ligger ute på bloggen. kika in och kolla om det är du! :)

2011-02-27 @ 11:30:13
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback