Sista vardagen av lovet idag...




Goodmorgning people, ♥

Idag måste jag åka i väg och köpa pärlplattor så jag kan fortsätta pärla
lillebrorsan ville göra någon mariosak i pärlor så då får jag nog hjälpa honom lite.

Ikväll är vi bortbjudna. Ska vara där redan klockan sex så  det blir ingen bloggning
ikväll. Även imorgon är vi bortbjudna till West'arna ;)
Så även den kvällen blir det dålig med bloggning men i vilket fall så brukar jag inte blogga
speciellt mycket på kvällarna.

Börja på en film igår, Bedtimestories. Såg aldrig klart den för liam var så trött så
vi skulle se klart den idag så det får vi nog göra nu.
Vi hörs väl av senare :D


Ni får nöja er med webcam bilder just nu för jag är utan inspration för att fota.
Någon kanske har något tips som jag kan fota på? :D

Ha det bra tillsdess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback