Pysslar vidare nu...




Hejsan :)

Nu är jag hemma från gekås, eller jag kom väl hem för 2 timmar sen kanske.
Jag har shoppat eller fått ett fotoalbum så jag kan klista in mina foton som jag beställde
från fujidirekt i. Vi åkte dit ner för att gå in på net on net och shoppa en närbildslins
men när vi kom in där fanns det inget :(
Så efter gekås så åkte vi in till stan och jag fick en närbildslins. Ska fota mycket blommor
och annat till sommaren nära, mycket nära.
Tack pappa ♥

Men nu ska jag fortsätta klippa och klista med mitt fotoalbum.
Ni kan få se delar av den när den är klar.



Vi hörs, ♥
/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Klara Andersson

festis =D

2011-02-24 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback