Jag tror jag är kär i mina nya...




Har shoppat en kofta och ett par skor och jag ska bara säga
att jag var ämnad till dessa saker, jag är kär :D

Världens finaste skor. Visst inte vardags skor får nog knappt gå
ut med dessa för mamma men det stoppa mig inte från att köpa dom.
Liksom ett kap som detta ska man inte missa ;)


För 100 kr blev de mina och det var REA annars hade de kostat 399 så det var ett riktigt kap :)



Denna färgglada kofta blev också min jag älskar den, färgerna är så coola och ja
kärlek där med :D

Jag älskar sakerna nu går jag runt i skorna och tränar så jag kan gå fint, man
vill ju inte knäa det är inte fint ;)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Theresia

Riktigt härlig kofta! :)

2011-02-15 @ 18:23:37
URL: http://theresiiia.webblogg.se/
Postat av: majisss

snygg kofta =)

2011-02-15 @ 19:17:27
Postat av: Rekecka Karlsson (i dansen)

Sööt kofta.

Kan inte vi vara någon dag? Vi kan ju prata om det på dansen

Var har du köpt den koftan(svara gärna här på bloggen)

2011-02-15 @ 19:42:51
Postat av: lauris!

linnsan...DU ÄR NOG DEN SÖTASTE I HELA VIDA VÄRLDEN!!!

eller, jag menar DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps.längtar såååå till fredag :D<3

2011-02-15 @ 21:13:00
Postat av: Fia

var har du köpt skorna och koftan? och hur mycket kostade koftan. Svara i nåt inlägg tack :D kram

2011-02-15 @ 21:56:01
Postat av: lovisa

vart hardu köpt koftan? :), btw. fin blogg du har!

2011-08-07 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback