Gå och plugga matte samtidigt?




Jag ska gå en stund nu på gå bandet och lyssna på musik
gå powerwalk, eller nä jag ser på film istället men inget godis. Bara film.
Sen går jag en liten stund det låtar bra och ska försöka plugga lite matte samtidigt...

UPDATE: jag orkar inte gå eller se på film, hittar på något annat :D

Efter det, duschen och sen fixa naglarna :D
Perfekt söndagskväll fast jag har ju inget tid för bloggning då. Får ta igen det
imorgon iställlet tycker jag.

Så nu önskar jag alla en bra söndagskväll :)
Imorgon är det skola för mig igen slut på sportlovet som jag nu haft en vecka.


Knasig bild.

Ciao, ♥


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Nu är vinnaren i tävlingen om ett presentkort på Runns.se uppe!

http://adaras.se/2011/february/vinnaren-av-presentkort-pa-runnsse.html#comment



Ha en fortsatt fin söndag! :)

Kram

2011-02-27 @ 22:18:51
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback